"Приозерск қаласының "Достық" балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы" КMҚK
0
«Достық» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы

 

«Приозерск қаласының «Достық» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» КМҚК

 

Қаланған жылы:1981

 

Меншік нысаны: мемлекеттік

 

Оқушылар саны: 946 бала

 

Бағыты: көпбағытты, білім беру шеңберінде қосымша білім беруді жүзеге асыратын комплекстік мектептен тыс, ойын-сауық, ғылыми-әдістемелік және ақпараттық қызметтерді атқаратын ұйым

 

Ғимараттың болуы: орталық 1981 жылы салынған типтік ғимаратта орналасқан, жалпы ауданы 6908,4 ш.м. 2014 жылы ғимарат қайта жаңартылды. Орталық Балқаш көлінің жағасында экологиялық таза аумақта орналасқан. Тұрақты жер телімі бар - 1,3 гектар. Орталықтың аумағы спорттық жаттығу құрылғыларымен, футбол алаңымен, демалуға арналған орындарымен, қазіргі заманғы ойын кешенімен және балаларға арналған демалу орындарымен жабдықталған.

 

Жұмысты ұйымдастыру: орталықта сабақтар 2 ауысымда өткізіледі. Сабақ уақыты сағат 8:30 басталып, 19.00 аяқталады. Орталыққа 6 мен 17 жас аралығындағы балалар қабылданады. Оқыту мемлекеттік және орыс тілдерінде жүргізіледі. Мемлекеттік тілдегі оқушылар саны 60% құрайды. Орталықтың оқытушыларының көпшілігі екі тілде сөйлейді, бұл аралас тіл үйрену топтарын толықтыруға мүмкіндік береді.

 

2017-2018 оқу жылындағы үйірмелер мен секциялардың жалпы саны 21 құрады.

 

Үйірмелер мен секциялардағы оқу ақысы 500 теңгеден 2700 теңгеге дейін өзгереді. Көп балалы отбасылардан шыққан балаларға және табысы аз отбасыларына жеңілдетілген оқу ақысы беріледі.

 

Оқудың тиімділігі

 

Орталық қызметінің негізгі бағыттарының бірі - балаларды қосымша білім беру қызметтерімен қамту, білім беру қызметтерінің көлемін және сапасын арттыру болып табылады. Орталықта балалар мен жасөспірімдерді мектепке тарту үшін білім беру қызметтерінің саласы дамудың барлық деңгейлерінде (танысудан бастап, күрделілігіне дейін) білім беру қажеттіліктерін барынша жақсы қанағаттандыру және олардың сабақтастығын қамтамасыз ету үшін жүйелі түрде кеңейтіледі.

 

Жыл сайын жаңалары ашылып, қолданыстағы қызметтік бағыттар әрі қарай дамытылады. 2015-2016 оқу жылында робототехникалық кабинет, «Таэквон-до» секциясы, "Үстел теннисі", "Жеңіл атлетика", "Волейбол" ашылды және "Жас Пифагор" қызықты математика үйірмесі жұмыс істей бастады. 2016-2017 оқу жылында «Зообақ» биологиялық, жас натуралист үйірмесі, «Қол добы», «Қызықты математика» секциялары, лингвистикалық және көркем-эстетикалық бағыттар қарқынды дамып келеді. Мұғалімдер қызметінің басым бағыттарының бірі - талантты және дарынды балаларды анықтау.

Орталық тәрбиеленушілері түрлі деңгейдегі жарыстар мен байқауларға белсене қатысады, жүлделі орындарға ие болып, дипломант атанады. Оқу жылы барысында жарыстарға 300-ден астам оқушы қатысады.

Орталықта кәсіптік бағдарлау жұмыстары білім беру үрдісі және мектептен тыс жұмыс арқылы жүзеге асырылады, бұл оқушыларға білім беру бағытын және болашақ кәсіби қызметтің саласын таңдау үрдісіне көмектеседі.

Үйірмелер мен секцияларда оқыту бекітілген білім беру бағдарламаларына сәйкес жүргізіледі. Оқу соңында әр оқушыға таңдалған бағыты бойынша оқыту аяқталғаны туралы тіркеу нөмірі бар сертификат беріледі. 2017 жылы 29 оқушыға орталықта оқуды аяқтау туралы сертификат берілді.

Орталықтың түлектері еліміздің жоғары оқу орындарында және колледждерінде таңдаған мамандығы бойынша қосымша білімін жалғастырады.

Кейбір түлектеріміз біздің профессорлық-оқытушылар құрамының қатарына қосылады. Қазіргі таңда коллективте 6 түлек жұмыс істейді.

 

2016 жылы орталық педагогикалық дағдылар бойынша жарыстарға қатысатын мұғалімдердің пайыздық үлесін арттыруға айтарлықтай әсер еткен мұғалімдер үшін моральдық және материалдық ынталандыру бағдарламасын енгізді. Сондай-ақ, бұл педагог қызметкерлердің тиімді кәсіби қызмет тәжірибесін анықтау, зерттеу және жинақтау жұмыстарын жүйелеуге мүмкіндік берді.

 

 

Демалыс кезеңі

 

Педагогикалық кадрлардың жұмысында маңызды бағыт - мектеп демалыстарында бос уақытты ұйымдастыру. 2008 жылдан бастап біздің орталықта оқушылар мен ата-аналардың өтініштері мен тілектерін мүмкіндігінше ескеретін «Алақай, демалыс!» Бағдарламасы іске асырылды. Ол үшін спорттық, ойын-сауық, когнитивтік, экологиялық-биологиялық бағыттар бойынша іс-шаралар жоспарланады және жүргізіледі.

 

Мектеп-сауықтыру лагерлерін ұйымдастыру - жазда балалармен жұмыс істеудің ең қызықты және маңызды нысандарының бірі. Жазғы кезеңде лагерьге жыл сайын 6 жастан 14 жас аралығындағы 240 оқушы барады. Балқаш көлінің жағалауындағы орталықтың орналасуы балалардың денсаулығына өз үлесін қосады, себебі балалардың күн сайын жағажайға бару, жүзу және күнге қараю мүмкіндігі бар.

 

Балалардың өзін-өзі танытуы үшін жағдай жасау, әлеуметтік белсенді тұлғаны қалыптастыру «Непоседа» жазғы мектеп лагерін ұйымдастырудың негізгі міндеттері болып табылады.

 

Жазғы демалыс бағдарламасы кешенді болып табылады және балалардың денсаулығын жақсарту шеңберінде, демалыс және білім беру сияқты әртүрлі бағыттарын біріктіреді. Барлық аймақтар: Спорт және демалыс, туризм және аймақтық зерттеулер, экологиялық және биологиялық, көркем және шығармашылық - танымдық сипаты мен спортқа толы болады - белсенді демалыс оқушыларды ынталандыру, сауықтыру, шығармашылық, танымдық, дамытушылық іс-шаралар мен ойындар, шығармашылық орындау, оқушылардың демалысын эмоциялық тартымды ету үшін жағдай жасайды. 

 

Арнайы білім алу қажеттіліктері бар балаларға арналған «Балауса» шағын орталығы

 

Орталықтың жұмысының маңызды бағыттарының бірі - ерекше қажеттіліктері бар балалары бар отбасы үшін психологиялық, педагогикалық және әлеуметтік қолдауды ұйымдастыру.

 

2008 жылдан бастап орталықта арнайы білім алу мүмкіндіктері бар балаларға арналған «Балауса» шағын орталығы жұмыс істейді. Шағын орталық 3-5 жас аралығындағы 15 балаға арналған және зияткерлік, эмоционалдық, сөйлеу дағдыларын дамытуда, сондай-ақ оқыту мен тәрбиелеуде әртүрлі қиындықтарды бастан кешкен балаларға көмектесуді көздейді.

 

Шағын орталықта білім беру үрдісі балалардың когнитивтік белсенділігінің жеке сипаттамаларын ескере отырып жүргізіледі (логопед және психолог ұсынған диагностикалық материал орталықтың жетекші рөлін атқарады), жеке даму бағдарламалары негізінде дифференциалды тәсіл жүзеге асырылады.     

Шағын орталықтың қызметі барысында 200 бала жеке даму бағдарламалары бойынша білім алды.

Балалардың басым бөлігі түзету курсын аяқтағаннан кейін әлеуметтік бейімделіп, қаланың жалпы білім беретін мектептерінде сәтті білім алуда.

Мақсаттары мен міндеттері

 

Мақсаттары:

оқушыларды рухани, физикалық және эстетикалық қажеттіліктері жағынан толық қанағаттандыру;

жеке және дифференциалды көзқарас, адамгершілік арқылы әр баланың жеке тұлға ретінде дамуы;

әр оқушының жоғары өнегелік, зияткерлік, мәдени және физикалық дамуына жеткізу.

 

Орталықтың міндеттері:

1) ұлттық және жалпыға ортақ құндылықтар, ғылым мен практиканың жетістіктері негізінде адамның қалыптасуына, дамуына және кәсіби дамуына бағытталған сапалы қосымша білім алу үшін қажетті жағдайларды жасау;

 

2) жеке тұлғаның шығармашылық, рухани, физикалық қабілеттерін дамыту, олардың қабілеттерін жүзеге асыру;

 

3) жеке тұлғаның дамуына жағдай жасау арқылы зияткерлігін байыта отырып, моральды және салауатты өмір салтын қалыптастырудың берік негіздерін қалыптастыру;

 

4) азаматтық білім беру және отансүйгіштілігін тәрбиелеу, Отанға деген сүйіспеншілік - Қазақстан Республикасының мемлекеттік рәміздерін және мемлекеттік тілді құрметтеу, халық дәстүрлерін қастерлеу, кез келген қарсы конституциялық және қарсы қоғамдық көріністерге төзімсіздік;

 

5) белсенді азаматтық ұстанымы бар тұлғаны тәрбиелеу, республиканың әлеуметтік-саяси, экономикалық және мәдени өміріне қатысу қажеттілігін қалыптастыру, адамның өзінің құқықтары мен міндеттеріне деген саналы көзқарасын дамыту;

 

6) балалардың экологиялық мәдениетін тәрбиелеу, оларды экологиялық қызметке тарту;

 

7) қоғам өміріне бейімдеу;

 

8) бос уақытты пайдалы әрі тиімді ұйымдастыру.

 

9) жеке дамуы, денсаулықты нығайту, кәсіби өзін-өзі тану, балалардың шығармашылық қызметі, олардың қабілеттерін жүзеге асыру үшін қажетті жағдайларды қамтамасыз ету.

 

Орталықтың құрылымы:

Көркем шығармашылық бөлімі

 

Музыка бөлімі (Домбыра және фортепиано класы)

Спорттық бөлім

15 адамға арналған арнайы білім беру қажеттіліктері бар балаларға арналған «Балауса» шағын орталығы

Мектепке дейінгі балаларға арналған «Еркетай» шағын орталығы - 100 адам

 

Негізгі қызмет бағыттары: музыкалық, сәндік және қолданбалы, көркем және эстетикалық, спорттық және фитнес, биология, ғылым, технология, лингвистикалық, табиғи-математикалық, түзету (арнайы білім беру қажеттіліктері бар балалар үшін), ұлттық ойындар (тоғызқұмалақ).

Орталықтың материалдық-техникалық жабдықтауы білім беру үдерісіне арналған заманауи талаптарға сай. Өмірдің қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін орталық сыртқы және ішкі бейнебақылаудың заманауи жүйесімен және ведомстволық қауіпсіздікпен қамтамасыз етілген. Оқу бөлмелері қызмет бағытына сәйкес жабдықталған және безендірілген, қызмет түрлері бойынша сыныптарға қажетті арнайы жабдықтар, техникалық құралдар, көрнекі құралдар бар. Орталық кеңсе жабдықтары, жарық, музыкалық және бейне техникамен жабдықталған.

Құқықтық жедел басқару ретінде отталықта:

 

36 оқу бөлмесі;

спорт залы;

2 бокс залы;

3 күрес залы;

жалпы алаңы 631 шаршы метрлік бассейндік кешені;

2 хореографиялық сынып;

250 және 100 орындық үлкен және шағын көрермендер залы;

ақпараттық-әдістемелік кабинет;

костюмер;

жаттығу залы;

әкімшілік-шаруашылық үй-жайлары бар.

 

 

Әлеуметтік әріптестік

 

«Достық» балалар-жасөспірімдер шығармашылық орталығы» КМҚК қалалық ұйымдарымен және Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігі мен Ресей Федерациясының әскери бөлімдерімен ынтымақтастықты дамытуда.

Әлеуметтік әріптестердің шеңбері және ынтымақтастық жолдары білім беру мекемесін басқару мен дамытудың қосымша ресурсы ретінде қарастырылады.

 

««Достық» БЖШО» КМҚК қоғаммен өзара іс-қимыл схемасы

 

 

 

 

 



Әлеуметтік әріптестермен өзара іс-қимылдың нәтижесінде оқушылар қол жетімді әлеуметтік ортаға бейімделіп, коммуникативтік қасиеттерді дамытады, алынған білімдерді, дағдыларды және қабілеттерді ойдағыдай іске асыру мүмкіндік пайда болады.